Меню
Количка

Доставка

Доставката се извършва чрез куриерска фирма ЕКОНТ, като в зависимост от мястото за доставка си запазваме правото да променяме куриерската фирма.

 

Всички постъпили поръчки се обработват и изпращат до три работни дни. Поръчки, направени в неработни или празнични дни се обработват в първия работен ден.

 

Доставки не се извършват в събота, неделя и на официални празници.

 

Съгласно условията на нашия магазин plasma.bg, поръчката трябва да пристигне до 4 работни дни, считано от деня, следващ датата на поръчката (в границите на Република България). Срокът важи за стоки в наличност към момента на поръчката.

 

При избрана опция " Доставка до адрес" от страна на Клиента, обичайните часове за доставка на куриерска фирма ЕКОНТ, са от 9:00 до 17:30 часа в работни дни.

 

Цената на доставката за поръчки се изчислява автоматично, на базата на теглото и стойността на поръчката.

 

ВАЖНО !!! Посочените срокове се прилагат доколкото не противоречат на сроковете за доставка, прилагани от съответния куриер. Освен при „Наложен платеж“, всички срокове за доставка започват да текат след като е заплатена цялата дължима сума, включваща цената на стоката и цената за обработване и доставка.

 

 

Магазинът си запазва правото едностранно, без да е необходимо да информира купувача, да удължава посочените срокове с до 12 дни. Стоката се доставя стандартно - на ръка срещу подпис, като за по-големи пратки (определени по преценка на лицето извършващо доставката) доставката се извършва до входа на сградата. При невъзможност или затруднение за връчване лично на получателя, пратките се връчват, както следва:

1. за служебен адрес – на лице с месторабота на адреса, като се отбелязват името и длъжността/отдела на лицето, получило пратката.

2. за домашен адрес – на член от домакинството, като се отбелязват името на лицето, получило пратката, и връзката му с получателя.

При невъзможност за връчване на пратката при първо посещение, не по вина на търговецът/куриерът (в случай, че няма никой на адреса и др.), лицето извършващо доставката оставя известие, в което посочва телефон за връзка, на който получателят следва да се обади в срок от три работни дни за да бъде уточнен нов срок за извършване на доставката.

При невъзможност за връчване на пратката и при второ посещение не по вина на търговецът/куриерът, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява, като в този случай, като санкция за неизпълнението му от страна на купувача, търговецът задържа всички заплатени от купувача суми. Казаното в предходното изречение се отнася и за случаите, когато получател неоснователно откаже да приеме дадена пратка. Търговецът/куриерът не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато купувачът е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес.

   

ВАЖНО !!! Описаните срокове на доставка са индикативни и зависят от наличностите в складовете на търговеца. Стремежа ни е да доставяме продуктите в срок, но все пак е възможно по независещи от нас причини да има забавяне на доставките. В случай на необосновано закъснение имате право да се откажете от поръчката си, като ние се ангажираме след установяване на причините в рамките на 14 дневен срок да Ви възстановим заплатените суми.